Kereta anjlok di antara Stasiun Manggarai-Sudirman

Posted on

Kareta anjlok nomor KA 2473 rute Manggarai-Bukit Duri lumangsung di antara Stasiun Manggarai-Sudirman, Rebo (6/4/2019) sakitar jam 15.16 WIB. Akibatna sajumlah perjalanan ka ganggu. Kareta relasi Bogor ka Tanah Abang jeung Jatinegara kitu oge sabalikna pikeun samentara waktu teu bisa dilakukeun.
Kareta Relasi Bogor jeung Bekasi nu nuju ka Jakarta, sabagian ngan ukur bisa dioprasikeun tepi Manggarai jeung sabagian tetep bisa dilanjutkeun perjalanan nepi ka Jakarta-Kota.
“Pikeun nu ngagunakeun jasa anu embungeun nanggoan, bisa ngalakukeun tiket di loket Stasiun jeung di penta ngagunakeun model transportasi lain,” Ceuk Humas PT KCJ Eva Chairunnisa ngaliwatan katerangan nu ditarima tim redaksi koran radar bogor.
Manehana oge menta panumpang merhatikeun kasalametan sewang-sewangan, jeung deui hente maksakeun naek kareta lamun geus pinuh” “Lamun geus pinuh, Mangga dagoan kareta anu salanjutna,” Ceuk Eva.
A. Pertanyaan
1. Naon anu ngakibatkeun kajadian anjlokna kareta api jurusan Manggarai-Bukit Duri teh? Caritakeun kajadianana.
2. Dimana sarta iraha eta kajadian anjlokna kareta api teh?
3. Kumaha akibat ayana kajadian anjlokna kareta keur perjalanan kareta nu lainna?

B. Terjemahkan teks warta diatas kedalam bahasa Indonesia!

Kereta anjlok di antara Stasiun Manggarai-Sudirman

A.JAWABAN SOAL

1.Sababna kareta Manggarai-Bukit Duri pinuh teuing panumpangna jadi karetana anjlok

2.Kajadianana diantara stasiun Manggarai-Sudirman jam 15.16

3.Kareta relasi Bogor ka Tanah Abang jeung Jatinegara kitu oge sabalikna pikeun samentara waktu teu bisa dilakukeun.

Kareta Relasi Bogor jeung Bekasi nu nuju ka Jakarta, sabagian ngan ukur bisa dioprasikeun tepi Manggarai jeung sabagian tetep bisa dilanjutkeun perjalanan nepi ka Jakarta-Kota.

B.Terjemahan Sunda Indonesia

Kereta jatuh antara Stasiun Manggarai-Sudirman

Kereta turun menjadi KA 2473 jalur Manggarai-Bukit Duri antara Stasiun Manggarai-Sudirman, Rabu (6/4/2019) sekitar pukul 15.16 WIB. Alhasil sejumlah perjalanan menjadi gangguan. Kereta api Bogor ke Tanah Abang dan Jatinegara serta sebaliknya untuk sementara waktu tidak bisa dilakukan.

Kereta Api Bogor dan Bekasi ke Jakarta, ada yang hanya bisa dioperasikan di pinggir Manggarai dan ada juga yang masih bisa melanjutkan perjalanan ke Jakarta-Kota.

“Bagi yang menggunakan jasa yang sedang hamil bisa melakukan pembelian tiket di loket stasiun dan di pentas menggunakan moda transportasi lain,” kata Humas PT KCJ Eva Chairunnisa melalui informasi yang diterima redaksi koran Radar Bogor.

Ia juga meminta penumpang untuk memperhatikan keamanan sewa, dan sekali lagi tidak memaksakan naik kereta api saat sudah penuh.

Mugia Ngabantos