Tolong buat parafrase dari sajak/puisi seuneu bandung tolong yaa 50 poin saya kasih!!

Posted on

Tolong buat parafrase dari sajak/puisi seuneu bandung
tolong yaa 50 poin saya kasih!!

Jawaban Terkonfirmasi

Pararafrase adalah merubah bentuk tulisan dari satu bentuk karya sastra menjadi bentuk lainnya, seperti dari bentuk puisi menjadi bentuk prosa. Dalam membuat sebuah puisi, biasanya pengarang dibatasi atau membatasi diri untuk menggunakan kata-kata yang pendek-pendek yang biasanya kata-kata tersebut tidak bisa secara langsung dapat diartikan atau dimengerti pembacanya.

Sedangkan dalam membuat prosa, biasanya pengarang akan berusaha membuat kata-kata yang bisa langsung dapat dimengerti oleh pembacanya, hal ini memungkinkan karena tulisan dalam bentuk prosa tidak ada batasan panjang-pendeknya kata-kata seperti dalam sebuah puisi. Di bawah ini adalah parafrase dari sajak/puisi Seneu Bandung menjadi bentuk prosa atau cerita:

Seuneu Bandung

Moal aya anu bisa mareuman seuneu Bandung, nyaeta seuneu sakti anu nyebrotna ti dapur Cikapundung. Anu ngagambarkeun sumangeut konferensi Asia Afrika anu diayakeun di Gedung Merdeka anu tempatna deukeut walungan Cikapundung. Sanajan laut Kidul nepi ka koletrak dikosongkeun pikeun nyiram eta seuneu sakti teh moal nepi ka pareum.

Seuneu Bandung anu digupayan pucukna ku Dayang Sumbi sarta Tangkuban Parahu anu jadi suluhna, hayu urang disundut pikeun nyeungeut sumanget obor kamerdekaan, anu caangna saperti lampu neon jutaan watt.

Langit anu ngempray teh mangrupakeun langit harepan, anu caang ku seuneu anu pinuh ku kawani. Seuneu eta teh ngalentab sagara keusik, anu ngahuru kamana-kamana, ngaduruk leuweung jeung langit, anu ngobarkeun sumanget kamerdekaan Asia-Afrika.

Seuneu anu nyebrot ti dapur Cikapundung teh nyaeta seuneu sakti anu mangrupakeun cahaya atawa rahmat ilahi anu moal bisa dipareuman, seuneu anu jadi pangrojong pikeun kamerdekaan jeung kamajuan Asia Afrika.